FAQ
BEANTWOORD VRAGEN
Hoe kunnen we u helpen? Zoek in onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op als u geen passend antwoord vindt.
Ondersteuning: info@botanicly.com
of via ons contactformulier
Mijn plant
Elk type plant heeft andere verzorging nodig. Op onze website staan meestal verzorgingstips op de respectievelijke productpagina's. Mocht u echter nog twijfels of vragen hebben, dan kunt u altijd persoonlijk contact met ons opnemen via info@botanicly.com . Of neem gewoon een kijkje op onze blog .
Dit verschilt van plant tot plant. Sommige kamerplanten worden geleverd met een sierpot, andere niet. Het enige wat u hoeft te doen is uw gewenste optie te selecteren, indien aanwezig, op de pagina van de plant. De prijs wordt automatisch bijgewerkt.
Elke plant is uniek, dus er kunnen kleine variaties in grootte en vorm zijn.
Ja! Wij werken uitsluitend samen met geselecteerde kwekers en veredelaars die kwalitatief hoogwaardige planten aanbieden en letten op hun ecologische voetafdruk. Lees hier meer over onze missie.
Levering en verzending
De levertijd is 2-4 werkdagen.
Helaas kunnen we niet voorspellen of beïnvloeden wanneer de levering precies zal plaatsvinden.
Vanaf €50,00 zijn er geen extra bezorgkosten!
We leveren naar Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italië
Als dit het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@botanicly.comEn vertel ons over je zorgen!
Ja, wij bezorgen ook op zaterdag. Levering op zondag is helaas niet mogelijk.
Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice met je bestelnummer en schrijf een e-mail naar info@botanicly.com. We proberen je zo snel mogelijk te helpen.
Mijn bestelling
Zodra je betaling is ontvangen en uw bestelling is verwerkt, ontvangt u per e-mail een betalingsbevestiging. Je plant zou na ongeveer 3-4 dagen moeten aankomen.
Stuur ons een e-mail naar info@botanicly.com, we zullen graag aan uw verzoek voldoen!
Je kunt uw bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Schrijf ons een e-mail naar info@botanicly.comVoordat je de verzendbevestiging in je mailbox ontvangt. Vermeld a. U. B. Je ordernummer. Als de bestelling echter al onderweg is, kunnen we deze helaas niet meer annuleren.
Ja, stuur ons een e-mail met het gewenste bedrag naar info@botanicly.com.
Als je een factuur nodig heeft, kun je ons een e-mail sturen op info@botanicly.com.
Pakket retour sturen
Natuurlijk kun je gebruik maken van uw retourrecht. Hier vindt u stapsgewijze instructies voor het retourneren.
Neem dan direct contact op met onze klantenservice info@botanicly.com met je bestelnummer en volg onze stapsgewijze instructies.
Betaling
We bieden verschillende betaalmethoden aan: PayPal, AmazonPay, creditcard en directe overboeking. De aangeboden betaalmethoden worden ook weergegeven bij het afrekenen.
Helaas lijkt er een probleem in het systeem te zijn. Stuur ons een e-mail naar info@botanicly.com. We vinden wel een oplossing!